شباهت مبعث پیامبر (ص) با ظهور امام زمان (عج)
درباره ی مباحث مرتبط با امام زمان(عج) و ظهور ایشان
طبقه بندی: ، ، ، |

شباهت مبعث پیامبر (ص) با ظهور امام زمان (عج)


خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تخصصی نماز به تبیین شباهت مبعث رسول اکرم (ص) با ظهور امام زمان (عج) پرداخت و گفت: پیامبر اکرم (ص) جامعه را از انحرافات نجات داد و در دوران ظهور این امر بار دیگر محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام صادق کفیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک مبعث رسول اکرم (ص) با اشاره به شباهت مبعث رسول اکرم (ع) و ظهور حضرت ولی عصر (عج) اظهار کرد: بهره‌مندی مستضعفان از جمله برکات مبعث نورانی پیامبر اکرم (ص) بوده که در ظهور امام زمان (عج) همچنین این موضوع تحقق پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه هدف رسالت رسول خدا (ص) در ظهور معنا پیدا می‌کند گفت: پیامبر فردی از بین مردم بود که جامعه خود محور را خدامحور کرد که این موضوع در زمان ظهور امام زمان (عج) محقق می‌شود.

رئیس مرکز تخصصی نماز با اشاره به هدف بعثت گفت: پیامبر اکرم (ص) مبعوث شد تا آیات قرآن را بر مردم تلاوت کند، همین‌طور ظهور حضرت ولی عصر (عج) بر محور قرآن بوده و امام زمان (عج) با سیرت پیامبر اکرم (ص) ظهور می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: هدف بعثت رسول خدا (ص) این بود که فکر و اندیشه مردم، قرآنی شود و در حقیقت زیبایی ظهور این است که مردم بر اساس قرآن می‌اندیشند یعنی یقین پیدا می‌کنند عزت به دست خداست.

کفیل یادآور شد: در دوران ظهور حضرت ولی عصر (عج) مردم بی‌نیاز می‌شوند، زیرا می‌فهمند عزت با خداست و به تک تک آیات قرآن یقین پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: در زمان ظهور خیمه‌هایی برپا و قرآن از سوی امام زمان (عج) و شاگردان وی برای مردم تفسیر می‌شود.

رئیس مرکز تخصصی نماز هدف سوم رسالت نبی مکرم اسلام (ص) را تزکیه ذکر کرد و افزود: پیامبر اکرم (ص) با بعثت خود جامعه را از انحرافات نجات داد و در دوران ظهور امام زمان (ص) همچنین این اتفاق می‌افتد و وجود امام عصر(عج) دل‌ها را تسکین می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: از نشانه‌های ظهور حضرت ولی عصر (عج) این است که بین همه یکدلی و یکرنگی ایجاد کرده و کینه، عداوت و دشمنی را از بین می‌برد.

کفیل عنوان داشت: پیش از بعثت مردم در گمراهی آشکار بودند همان‌طوری که پیش از ظهور مردم اصل زندگی خود را بر پایه دنیا قرار داده و در یک گمراهی آشکار گرفتار هستند.

وی یادآور شد: پیامبر اکرم (ص) جامعه دوران جاهلیت را اهل قرآن، نماز و توحیدی کرده و در حقیقت به کلمه توحید اعتلا داد و همین زیبایی عاشقانه و صفات شایسته در ظهور روی می‌دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : محمد رضا زینی
تاریخ : 21 / 11 / 1391
ساعت :



مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir









پایگاه جامع عاشورا